loader mantis

Email marketing.
Newsletters

 

L’email marketing és una peça clau de qualsevol estratègia de màrqueting. L’enviament de newsletters és un dels canals de relació amb els clients actuals i potencials que proporciona un ràtio de conversió més elevat.

 

Que és l'email marketing?

L’email marketing són els enviaments d’informació comercial a clients o clients potencials mitjançant el correu electrònic. El més habitual és utilitzar eines com MailChimp o Mailerlite per dissenyar un newsletter o butlletí electrònic amb informacions rellevants per als públics objectiu.  

mailchimp

 

Per què LaMantis?

Especialistes en email marketing.

A LaMantis tenim experiència en la realització de campanyes de email marketing i et podem ajudar a planificar i dissenyar les teves accions. 

Què podem fer per tu?

  1. Alta i configuració d’un compte a una plataforma d’email marketing: activem el compte, hi importem el teus contactes i els segmentem per grups. 
  2. Creació d'un formulari i integració al web: dissenyem un formulari dins la plataforma d’email marketing i l’integrem al teu lloc web. 
  3. Formació i assessorament: t’expliquem com planificar les teves campanyes i quins continguts cal crear perquè siguin un èxit. 
  4. Disseny i redacció de continguts: si és necessari ens podem encarregar de la redacció i disseny del teu newsletter
  5. Automatitzacions: programació d’enviaments automàtics.

Com activem un servei de newsletters?

Que necessitem per començar a realitzar campanya d’enviament de newsletters?

Una bases de dades de contactes Només ens cal un nom i una adreça electrònica. Amb aquesta informació mínima, que ja tens si són clients o que pots aconseguir mitjançant un formulari d’inscripció col·locat al teu lloc web, ja pots fer email marketing.
Una eina per dissenyar newsletters El servei més popular és MailChimp però hi ha un munt d’opcions al mercat. El primer que cal fer és importar-hi els contactes disponibles; a continuació, generar un formulari de subscripció i col·locar-lo al lloc web i; tot seguit, dissenyar i configurar una campanya.
Segmentar Organitzar els contactes de clients reals o potencials per tipus et permetrà saber quines continguts cal crear per a cada grup per maximitzar l’efectivitat de les campanyes.
Seguir i mesurar Qualsevol eina d’enviament d’email marketing disposa d’un sistema de seguiment perquè puguis comprovar l’efectivitat de la campanya: percentatges d’obertures, percentatge de clics, etc.
Evolucionar Analitzar el resultats obtinguts dels diferents enviaments et permetrà saber quins continguts tenen més èxit entre els teus públics (més obertures, més clics…) i amb aquesta informació planificar les teves properes accions.

 

Serveis complementaris al Email Marketing

A LaMantis oferim tot tipus de solucions relacionades amb el marketing digital. A continuació, et detallem els serveis més destacats