L'analítica web recull, mesura i analitza les dades corresponents als accessos a un lloc web amb l'objectiu de conèixer els usos i el rendiment d'aquest lloc web i el comportament dels usuaris.
És una eina imprescindible per potenciar i millorar el posicionament web i comprovar en quina mesura els usuaris que hi accedeixen fan determinades accions: comprar productes, sol·licitar pressupostos o subscriure's a un butlletí informatiu.
A Internet no cal guiar-se només per les sensacions perquè disposem d'un recurs extraordinàri: l'analítica web
Un web és molt més que un aparador de productes i serveis. És una màquina d'obtenir dades a temps real del comportament dels nostres potencials clients.
A LaMantis et podem ajudar a implementar les eines que necessites per mesurar el comportament dels usuaris del teu lloc web i a ajudar-te a analitzar les dades recollides i a extreure'n conclusions.
A LaMantis plantegem l'analítica web de la manera següent:
Implementació | Instal·lació al web de les eines Google Tag Manager, un sistema de gestió d'etiquetes analítiques i de Google Analytics, un servei d'estadístiques. |
Configuració | Configurar els objectius i les fites que volem assolir per poder comprovar si les nostres accions tenen èxit o si cal introduir canvis. |
Experimentació | L'experimentació o test A/B consisteix a crear dues versions diferents d'una pàgina o landing page per comprovar quina és més efectiva. |
Anàlisi | Analitzar les dades recollides per saber si s'han complert els objectius (augmentar el nombre de visites, incrementar els leads, reduir la taxa de rebots, etc.). |
Informes | Generar un informe amb propostes de millora per optimitzar els processos. |
A LaMantis oferim tot tipus de solucions relacionades amb el marketing digital. A continuació, et detallem els serveis més destacats
Parc Científic i Tecnològic de la UdG
Centre d’Empreses (Giroemprèn) ALA A | 17003 GIRONA
2002 - 2024 ©